13 Şubat 2015 Cuma

Siz bu yazıyı okuyan counter kişiden birisiniz.. Teşekkürler

Bu blogun amacı...

Merhaba arkadaşlar, uzun süredir aklımda olan bir projeyi sizlere sunmak için buradayım. Aylardır hatta azda olsa yıllardır amatör olarak şiir, hikaye, makale gibi edebi türler yazıyorum. Birkaç defa zorunluluktan kısa film senaryosu yazdım. Hayalgücüm yüksek olduğundan hikaye yazmayı daha çok severim.Hikayelerimin konusu değişik olabiliyor. Mesala ilk hikayemi bir facebook sayfama yazmıştım ve sadece 300 kelimelik bir hikayeydi. Hikayenin konusu ise zombilerdi. Çünkü sayfada bir anket yazdık ve en çok zombili hikayeler istendi. Hayalgücüm yüksek olduğundan böyle hikayeler yazabilirim ara sıra. Bazen hikayem beğenilmişse ve hikaye gerçekten devamını hakediyorsa onu yeni bir sayfada devamını yazarım.

  Herkesin farklı bir yazma, okuma stili vardır. Benim tarzımı beğenenlerde beğenmeyenlerde olacaktır. Olumsuzda olsa yorum yapmanızı isterim. Çünkü benim görmediğim birşeyi eğer siz görür ve bunu bana iletirseniz ben o hatayı bir daha yapmam. Şimdiden olumlu ve olumsuz yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler. Uzun süredir hikaye yazmıyorum, zaman bulamıyorum. Birazdan küçük bir hikaye paylaşacağım. O hikaye ile başlangıcı yapacağız inşallah.

  Beğendiğim bazı hikayeleride blogda paylaşabilirim. Sadece kendi hikayelerimi paylaşmam ama alıntı yaptığımıda belirtirim sizlere. Teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: